Noomi Rapace blir hyllad

Sen första gången jag såg Noomi Rapace i filmen "Män som hatar kvinnor" på bio förra sommaren så har jag gillat henne. Hon är lite utöver det vanliga. Kanske det är för att hon klädde sig tufft, var tuff och verkligen levde sig in i sina roller varje gång.

Nu är hon ju med i nya Sherlock Holmesfilmen och den världsvane skådisen Robert Downey Jr hyllar henne till skyarna. Det var ingen tvekan vem dom ville ha efter att ha sett just "Män som hatar kvinnor". Men Downey säger också att hon pratar engelska med en fransk brytning? Va? Hur kan det vara det, mer som tysk eller rysk då isåfall om man tänker på hur Dolph Lundgren låter, han har ju inte heller ren engelska men är också från Sverige liksom.

Hur som helst så hoppas jag att fler vill ha Noomi i framtiden i Hollywood för hon är en fruktansvärt bra skådis tycker jag.




Kommentarer
Postat av: Jess

Hon är både bra & snygg.. Kommer det en ny Sherlock Holmes?

2010-10-27 @ 11:46:11
URL: http://finest.se/Jess666
Postat av: Frogprincess

Hon är duktig!

2010-10-27 @ 11:59:29
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback