Platt fall

Här har jag väntat hela dan på att den otrogne gruvarbetaren i Chile ska komma upp i hissen och trodde det skulle bli mer dramatik än så. Yonni Barrios har tydligen i 5 år både haft en fru och en älskarinna. Det uppdagades då båda dessa kvinnor kom till gruvan för att be då den precis hade rasat, ingen visste ju om killarna därnere under jord levde eller inte. För att visa vilken man som var deras hade dom ett kort på honom, ja på samma man då. Ingen av kvinnorna verkar ha vetat om varandra om jag har fattat det hela rätt.

I allafall, Yonni kom upp ur hålet, frugan hade sagt ifrån att hon inte skulle vara närvarande men det skulle älskarinnan och det var hon. Jag trodde ju att frugan skulle komma fram, lappa till honom alternativt klippa av vajern till hissen så han for ner igen i 180 men icke. Det står i artikeln på Aftonbladet att dom kramades och ingen ville släppa taget, jag tyckte mest han såg stel och nervös ut jag, han verkade nästan leta efter hustrun.

Ja detta har vi nog inte läst slutet på än kan jag tänka mig, JAG vill iallafall läsa mer för att se hur det gått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback