Reflexvästar på prostituerade

Bosätter du dig någongång i norra Spanien och tänker sysselsätta dig med prostitution så glöm för sjutton inte att köpa dig en gul reflexväst om du tänker agera på motorvägarna annars blir det böter på 400 kronor.

Hur diskret kan man jobba med en sån på sig? Ser man en människa med en gul väst och kortkort så kan man ju inte ta fel direkt och vad du än gör, glöm inte reflexvästen i din kunds bil sen! Om du nu inte har råd att punga ut med pengar då alltså. Att sälja sex är inte förbjudet på det där stället och reflexvästarna är tydligen en fråga om säkerhet eftersom det då är på motorvägarna.

Om man skulle ta sig ner till norra Spanien, köpa en reflexväst, åka till motorvägen och se så där enormt sexig ut och sen stannar det en bil, rullar ner rutan, det är då jag jag ska riva av mig västen och vråla: "Åhå tack för att du vill ha sex med mig men jag skojade bara!", skratta och gå därifrån. Det får bli ett framtida projekt.

Hoppas bara inte nån kvinnlig vägarbetare arbetar på motorvägen och får massa förslag, det hade ju varit förödande.


Bilden har jag lånat från samma sida

 

 




Kommentarer
Postat av: Jess

hahah va sjukt, kanske domska ha på Malmskillnadsgatan oxå, den är ju ganska trafikerad ;)

2010-10-28 @ 13:22:48
URL: http://finest.se/Jess666

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback