Så var alla 33 uppe

Jag kanske inte såg när den första firades upp men banne mig att jag satt uppe och såg den siste. När han hade kommit upp tog alla av sig sina hjälmar och sjöng vad jag tror var deras nationalsång eller också var det nån fotbollshejaramsa kanske. Skitsamma. Dom klarade det ta mig fan! Det som skulle ta 48 timmar tog inte ens 24, starkt jobbat. Ingen var döende, ingen var mager och alla verkar vara vid gott mod. Fruar grät, barn grät och presidenten han grät nog en skvätt han också.

Kanske att man nu skulle ta och gå och lägga sig nu? Jag vill tacka Aftonbladet för att ni visade detta, jag saknade bara text, det finns la någon arbetslös chilenare i Sverige som dom kunde ta in som tolk? Det var mycket man velat höra eller också var det bara frågor som: "Kommer det bli skönt att skita på en riktig toalett nu?" eller kanske "Har ni ätit många råttor därnere?" Eller ett annat alternativ kan ju vara, "tror ni att Yonni har fler kvinnor han inte talat om? Eller kanske med en man?" Det återstår att se. Nu går jag till sängs.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

godmorgon runkebulle!

2010-10-14 @ 07:53:47
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

Morsning korsning sune!!!!! Lika aktiv i chilenarfrågan som vanligt ser jag ;)

2010-10-14 @ 11:25:27
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback