Sådan far sådan son..eh va?

Detta var nog den mest löjligaste jämförelse jag sett på år och dar. Jag skrattade så jag nästan satte snuset i halsen.

"Arnold Schwarzenegger vann titeln Mr. Universe som 20-åring. Nu verkar sonen gå i faderns fotspår". Så skriver Aftonbladet.se och visar upp dessa bilder.

Tillåt mig asgarva igen! Vad jag ser är en kille som är mån om sin kropp men inte en tillstymmelse till att bli lika biffig som sin pappa. Sonen Patrick har magrutor det är allt! Bröstmusklerna är lika klena som på vilken kille som helst som inte tränar alls. Det dom har gemensamt är enbart efternamnet Schwarzenegger. Men jag tackar ödmjukast för allt garv jag fått tack vare er.






Kommentarer
Postat av: wissam

du är stukad han e biffig du e bara avundsjuk

2010-10-04 @ 00:47:44
Postat av: Sune...the girl

Sv till wissam: Biffig? Vart då? Du har fel på synen för sjutton.

2010-10-04 @ 00:49:21
Postat av: Derp

Ett troll åt upp dig, Sune.

2010-10-04 @ 03:42:40
Postat av: Linda

hmm ja lik sin pappa nä S Men jag gillar nog den yngre bättre. Pappa lite väl biffig för min smak skall nog säga!

2010-10-04 @ 11:34:57
URL: http://linda.mustica.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback