Torsdagseftermiddagen

Jag hade tid på Öronmottagningen 14.50, 14.55 var jag ute igen. Dom sög ur vaxet och kunde konstatera att min trumhinna har en liten inflammation och så sa dom även förra året så det har typ varit så i snart ett år! Jag ska iallafall få örondroppar med antibiotika i, det ska jag hålla på med i 3 veckor då jag ska dit igen för att se om det har dragit ihop sig.

Inte en hint, inte ett ord, inte ett skit om att dottern storstädade idag, jag skulle ju komma och hälsa på. Jag köpte med mig fika och trodde vi skulle sitta ner och bara vara men nähä du, det var SÅ mycket kvar och oj oj pojkvännen som skulle komma på kvällen. Jag kunde ju inte bara sitta där som en slapptask och inte göra nåt så jag erbjöd mig att hjälpa till, 2 timmar senare var vi klara. Jag dammsög och hjälpte henne att bädda rent i sängen, ja just det jag sorterade papper, hon har gamla betalda räkningar sen mars förra året kvar, eh ja dom kastade jag och lade in årets betalda i en mapp istället. Det blev fint som fan överallt och mamma Sune har ont i ryggen.

Dom säger att vi är släkt men jag är tveksam


Nu tar jag kväll och snart är det Robinson!



Kommentarer
Postat av: Emmelist

tur mamma kommer på besök när det ska städas :D



haha jo. hatar idol och melodifestivalen. tror nog det sistnämnda är värst.

2010-10-07 @ 20:05:58
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Diana

Det var lite tvärtomvärlden där. Själv städar jag när mamma (eller speciellt svärföräldrarna) ska komma. Haha!

2010-10-07 @ 23:28:28
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Plutten

Vad snäll du är som hjälper till, och vad söt din dotter är! Måste ju erkänna att min mor är lite likadan...eller var iaf! Nu för tiden så är man ju så jävla vuxen hela tiden. Så när hon kommer på besök är det alltid städat o fint haha:D

2010-10-08 @ 11:40:04
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback