Utmanad


Såg detta inne hos Emmelist och hon skrev inte att jag skulle göra detta men jag gillar utmaningar så here we go!

4 tv-program jag tycker om

Jag har ju nyss börjat glo på tv igen och det är många program. "Ensam mamma söker", "Välkommen hem", "Idol" och "Bonde söker fru".

4 saker jag gjort idag
Städat, lagat mat, glott på Micke när han fixat en av mina datorer, glott på tv.

4 saker som jag längtar efter
Att få en riktig inkomst, att få ett jobb, att stå på vågen och den visar min målvikt, julskinka!

4 saker på önskelistan
En laptop, en flickvän (med massa humor och ingen hund), en bil (dock ingen bajsbrun), att det ska gå bra i livet för min dotter fortsättningsvis också.

4 saker som jag avskyr (HATAR)
Våldtäktsmän, folk som ljuger för mig, pedofiler och kvinnomisshandlare (här skulle det kunnat bli en mycket längre lista)

4 saker jag tycker om att göra
Sjunga med till radion i headsetet, göra en människa glad, laga god mat och sätta mig på motioncykeln

4 saker jag ätit idag
Spagetti, köttfärssås, en liten chokladbit (glömde den igår och jag får faktiskt äta godis på helgerna) och tuggat på en colarem.

Ja det var min lista, nu får vem som helst göra om detta, dock inte ta mina svar om vi inte är själsfränder vill säga.

Skriver som Emmelist, jag vill ju läsa era svar så smit gärna in till mig och länka ditt inlägg när du gjort det så smiter jag tillbaka in till dig. Kör!



Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha gullig du är som förklarar att det är okej att du ätit en liten chokladbit. Själv trycker man 4 kg godis i veckan typ... uuuh!



Bra svarat iaf :D Och spagetti och köttfärsås! min absoluta favorit!

2010-10-17 @ 23:31:56
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Såg den där med hos henne=)

Å kul att se den hos dig senare me=)



Ska ta mig ann utmaningarna=)



Kram

2010-10-18 @ 03:11:47
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: annika

Kolla in min lista...Inte så lätt att skirva fyra saker jag gjort idag, eftersom jag nyss vaknade:)

2010-10-18 @ 09:11:40
URL: http://lillamymajan.bloggplatsen.se
Postat av: luffi

Hej!



Ledsen för sent svar, men internet krånglade igår! Jag struntar inte i er fina läsare. Jag kunde bara inte svara!



Allt bra idag med dig!? Kramar Luffi

2010-10-18 @ 09:54:07
URL: http://www.luffi.se
Postat av: luffi

jaha! nu är jag på banan igen! svarat eller underrättat cirka 240 bloggar!! hahha... me nu funkar det som det ska igen!! hehe



gör du d? kram

2010-10-18 @ 11:47:25
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback