Vadå blåst blondin?

Herrejävlar vad jag skrattade nyss. Hur jävla dum i huvudet får man vara? Hur blåst får man vara för att det ska vara lagligt?

"Jag lever hellre som en knarkare än Svenssonliv". Så säger Vanita som är med i kvällens "Lyxfallan". Hon flyttade till Stockholm för ett halvår sen från en småstad. Hon är arbetslös och har ingen A-kassa. Hon lever på ett guldkort och hon shoppar och går ut och har kul för 35000 kr i månaden, för pengar hon inte har.

Alltså jag är ledsen men jag måste nog fan gå och torka mina tårar eftersom jag fortfarande skrattar. Tragiska människa!



Kommentarer
Postat av: Emmelist

hahahahaha så jävla duuuum! men är hon ens blondin? va va va?

2010-10-21 @ 14:16:40
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

det här ska jag titta på i kväll....

det låter ju mer korkat än hon som tyckte att det var roligare att ha en HD i garaget än att laga taket på huset...

2010-10-21 @ 14:44:16
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Anonym

2010-10-21 @ 16:09:25
Postat av: hNk

Det tragiska är att det är fullt av såna här människor i Sverige, som vi vettiga måste försörja. Vanita är extrem, men vad är skillnaden på henne och på en arbetslös som vill ha platt-tv thailandsresor och nya cyklar till sina barn varje år?



Vanita beter sig som en idiot för sina egna pengar än sålänge, mer än man kan säga om somliga andra.

2010-10-21 @ 21:41:30
Postat av: Helena

fett brunett ju :)

2010-10-22 @ 17:35:05
URL: http://www.metrobloggen.se/helenana
Postat av: Merhaba

Gav dum blondin ett ansikte, någon står för hennes nöjeskostnad, det kallas p....

2010-10-23 @ 18:37:46
Postat av: Olle B

Jag såg programmet, man måste fråga sig, hur in i helvete helkorkad får man vara och fortfarande vistas i frihet?? Kan det vara sant?

2010-10-23 @ 19:04:16
Postat av: Junior

Det som skrämmer mig är att detta i längden blir något som du och jag och alla andra får betala i slutänden.

Det är uppenbarligen för enkelt att få kredit.

Bara grejjen att flytta till Stockholm utan att redan ha ett jobb här? Hur fick hon bostad?

När jag är diktator så avskaffar vi skuldsanneringen, eller, vi gör så att kreditgivara får stå för hela det kalaset. Har man givit någon utan inkomst en kredit får man som kreditföretag skylla sig själv. Det är väl trots allt det räntan är tänkt att täcka.

2010-10-23 @ 19:58:51
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior
Postat av: Anonym

Det avsnittet av "Lyxfällan" måste vara ett fejkat inslag! Ingen, absolut INGEN(!), kan vara så in i h*****e korkad! Först får hon plötsligt retroaktivt A-kassa - som hon egentligen inte har rätt till - och så lyckas hon snabbt skaffa sig ett jobb på Subway. OK, det kan väl hända, men vips, ett, två och tre så har hon i nästa sekund ett annat, "bättre betalt", arbete! Så lätt kan det inte vara! Fast vi får ju aldrig reda på vad för slags jobb som hon så snabbt skaffat sig. Knarklangare kanske, för hon ville ju hellre vara knarkare än att leva ett "Svenssonliv", ähum...

2010-10-23 @ 23:19:09
Postat av: Olle

2010-10-23 @ 23:19:47
Postat av: Peter

Ja jösses vilken Geni!!!



Men jag håller med "Maskinjunior"... Det blir vi andra som får fixa i slutändan, när staten hjälper med skuldsanering :o(

2010-10-25 @ 22:51:36
Postat av: Skövdebo

Hon är en stor bluff. Hon kommer från Skövde och när hon bodde här hade hon ett välbetalt jobb som säljare. Hon har inga som helst problem med pengar, vill bara var med på tv.

2010-10-25 @ 23:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback