Vänner från förr och Magnus Carlsson

Jag längtar sjukt mycket till nästa helg. Då blir det till att flatan rockar röv till en bög på scenen.

Jag och Ewa är bjudna på förfest hos en kompis från förr och där kommer det vara flera vänner som jag inte umgåtts med på många år. Det kommer bli skitkul! Sen ska vi alla ner till Statt och trängas bland alla trånande tjejer och bögar (hoppas jag) för då är Magnus Carlsson på scenen.

Jag har bara sett honom uppträda på priden förut och då pratade jag faktiskt med honom också vid nåt VIPställe där nånstans.

Magnus 13 år...

 

...som blev ju en hunk sen tack och lov

 

 


Kommentarer
Postat av: annika M_Gräddnos

jag har också sett honom live flera ggr och jag tycker han är ganska charmig:)



Det var ju när han var med i Barbados och vi var o dansade till dom på tex Sägnernas hus i Sandhem!

2010-10-30 @ 09:34:10
URL: http://lillamymajan.bloggplatsen.se
Postat av: Anette

Jag har sett honom live flera gånger både i Barbados och som singelartist, han är helt superduper och otroligt charmig :)

Kramen

2010-10-30 @ 10:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback