Varför?

Visst är det typiskt? Visst är det så jävla typiskt att man ser saker och ting annars men när man ska ha det så är det totalt jävla puts väck.

Imorgon kommer Micke och ska formatera om mina datorer och jag letar efter XP-skivan, den är helt borta, jag har varit nere i källaren och letat i förrådet. Där hittade jag massor men dock inte den jävla skivan!

Jag hittade ett id-kort från då jag gick i sjuan. Det hade jag förfalskat ser jag nu, jag hade ändrat 9an till en åtta i årtalet 69, trodde jag var smart men det syns ju SÅ jävla tydligt att det är förfalskat.

Jag hade en ganska bad hairday när skolkortet togs, antagligen hade jag försovit mig eller nåt. Ja ni ser ju själva liksom. Året är 1982. Japp det är fullt tillåtet att asgarva.




Kommentarer
Postat av: emmelist

haha drällfia!

2010-10-16 @ 12:56:41
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Niklas C

Grattis till veckans heting hos Emmelist =)



Allt bra med dig?



Kram

2010-10-16 @ 13:05:02
URL: http://toffelin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback