Bloggidétorka

Nu tänkte jag att ni skulle få bestämma vad jag skulle skriva ett inlägg om. Är ni sju stycken som har ett önskemål så tar jag ett önskat inlägg om dagen i en vecka, är ni fler så lottar jag ut mellan er. Är det inga alls så skit på er.

Så kom med idéer nu. Finns det nåt ni vill veta om mig? Vad som helst. Finns det inte det så nehe så intressant är jag. Japp jag vet att jag är öppen av mig och ni säkert vet det mesta men nån jävla grej finns det väl? Kom igen nu, gnugga geniknölarna ordentligt och kom med förslag!



Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Jag skulle vilja veta hur muff smakar. Jag har frågat men aldrig fått ett riktigt konkret svar. Det är tydligen svårt att förklara, så snälla. Du som kan sätta ord på saker!



Sv: Hihi, klart vi är, vi är ju kalaskära :D

Och Wille öser inte runt med ljusen, han är rädd för att gå dem nära så att det är inga problem, känns dock väldigt påfrestande att vara där emellanåt då man känner sig iaktagen, jag är dock van att känna av sådana här saker, men har aldrig sett något, förrän nu.. Och det kan jag inte säga att jag tycker om direkt :/

2010-09-27 @ 23:31:04
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Jaha. Okej, men jaha.. Ja. Tack! :D

2010-09-27 @ 23:45:32
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag skulle vilja att du skriver ett inlägg om väskor och skor. Då pratar jag kuvertväskor och pumps, inte ryggsäck och joggingskor :P

Släng gärna in lite smink och parfym så blir jag nöjd!

2010-09-28 @ 00:01:04
Postat av: tezzan

jag skulle gärna vilja få höra lite om förlossningen på din dotter. Vad för bedövning du hade, hur snabbt det gick, om din bm var bra och du hade bra förtroende för henne, vilka som var med dig och lite så. Som en liten förlossningsberättelse. Men bara om du vill och orkar.

Alltid intressant att få läsa om hur det gått för andra.



2010-09-28 @ 08:13:48
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Åh, vad ska jag då önska? Ok...

1. Första stora kärleken?

2. Har du någonsin hämnats på någon och hur?

3. Bästa boken du läst? Varför? Har den satt spår och hur?

4. "Den gången du skattade så du kissade på dig".

Får jag önska fler?

2010-09-28 @ 21:04:41
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback