Demi Moore

Sen jag första gången såg Demi Moore har jag tyckt att hon är fruktansvärt snygg och en bra skådespelerska. 47 år och 3-barnsmor har hon fortfarande en mycket snygg kropp. Att träna är nog ett måste för att få fler roller innan man blir för gammal. Jag tror faktiskt inte att hon ser så mycket äldre ut än hennes man Ashton Kutcher som är 32. Nu har jag ju inte sett hur hon ser ut på morgonen, ja jag har ju inte sett henne överhuvudtaget i verkligheten men hon ser ungdomlig ut för sin ålder.

Den typiska tanten är på väg att försvinna. Tack och lov! Då menar jag att bara för att man fyllt 40 så är det inte tvunget att ta på sig hatt, korviga strumpbyxor/knästrumpor och lägga håret.







Kommentarer
Postat av: Leif

SLurp! Det rycker i bananen, fin ;)

2010-09-04 @ 08:31:40
Postat av: L

Haha. Tyvärr har hon ju haft den hel del date:er med farbror skönhetsdoktor och den trenden är ju lite jobbig för oss som åldras på på det gamla hederliga sättet.

/L

2010-09-06 @ 00:37:36
URL: http://mammamedknuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback