Fått motionscykeln!

Woho! Jag har fått motionscykeln nu! Micke och hans 08polare Henke kom hit med den på sin lunch, just det på sin lunch! Hur gulligt är inte det? Precis. Displayen gick sönder när dom flyttade på den men jag som är så påhittig tejpade fast den. Jag tog faktiskt kort på mig när jag satt och cyklade men det slog i fönstret så det blev mörkt. Ni får kort på det när det är mörkare ute istället.


 

 

Jag skulle egentligen satt fast den med silvertejp men just nu hittar jag inte den så detta får duga så länge. Nu ska jag banne mig försöka cykla åtminstone 1/2 mil varje dag. Tittar man på tv så tänker man inte så mycket på vad man gör.



Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka omtänksamma killar det där! :)

2010-09-28 @ 21:43:49
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilka omtänksamma killar det där! :)

2010-09-28 @ 21:44:54
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback