Fattigare än innan

Näe Stryktipset gav ingenting, jag förlorade 32 kr istället på skiten. Det verkar bara vara folk som redan har pengar som vinner på det där. Chipsen jag fick till bongen smakade apröv och var så hårda och satte sig på tvären i truten att jag höll på att inte få nån luft alls eftersom jag knappt kan andas genom näsan. Spelar jag på stryktipset igen och dom vill ge mig den där påsen så kommer jag säga att den kan dom skicka till folk i Afrika istället och hälsa från mig.

Det var flera år sen som jag ens ägde ett Lipsyl men jag får nog ta och köpa mig ett imorgon innan det ser ut som om jag varit på en babian och slickat därbak (röd stjärt), får nog ta och sluta slicka mig själv. Ja runt munnen alltså för det är så man får nare.

Hoppas ni mår bra och haft en bra lördag hittills.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback