Gamla nyheter intresserar läsare

Jag har ju tidigare skrivit om att jag ser från vilken sida folk hittar min blogg, det är alltid lika kul att läsa.

Det dom flesta söker på som kommer på min blogg och det är alltså flera gånger om dagen, dock inte samma besökare är:

1. Michael Jackson lever

2. En pussbild (väldigt ofta)

3. RobinsonSannas bröst

Den här pussbilden som folk söker på är ju alltid aktuellt men dom andra två då och allra mest Sannas bröst? Jesus säger jag bara. Det var ju för fan över 1 år sen Robinson visades med just det inslaget. Hur intressant kan det vara? Tydligen väldigt intressant eftersom det är säkert 10 besökare om dagen och då bara på min blogg som sökt på detta. Jag gillar också bröst men inte sjutton går jag in och tittar på klippet med henne. Jag såg det samma dag jag skrev inlägget och sen har jag inte sett det en enda gång.

Sen det här med att Michael Jackson leverklippet som en kille blev intervjuad för där han hävdar att Michael lever. Han själv kommenterade faktiskt i mitt inlägg, ja inte Michael då utan killen som blev intervjuad. Men jag säger så här: Ge upp, han lever inte! Så nu kan ni gå vidare med era liv.


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Vad är det för sökmotor som du har där du kan se det???

2010-09-07 @ 19:14:43
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback