Hur blåst tror han att jag är?

I förrgår var det ju som bekant svårt att fylla på mobilen lagom när jag skulle ringa hörcentralen ni vet. Då mailade jag min bank här i stan om att det inte gick att fylla på. Jag fick till svar: "Jag ser att du är ansluten, kan det bero på att du inte har några pengar på ditt konto kanske?" Hur dum trodde han att jag var? Att jag försökte fylla på från ett konto jag inte har pengar på? Så var inte fallet iallafall utan det var från ett annat. Jag mailade tillbaka till honom om det, fick inget svar. Detta var i förrgår alltså.

Imorse vaknade jag kl 8 av att jag fick sms i mobilen. Det var från banken att jag hade ett meddelande att läsa på internetbanken. Jag somnade om och så fort jag vaknade igen slog jag på datorn och gick in och tittade och hade fått svar, från samme person som i förrgår, svaret löd: "Vad jag kan se så har du fyllt på mobilen med 75 kronor". Alltså men hallå eller, jaaa jag har fyllt på för det var ju för 2 dagar sen liksom! Och det mailade jag tillbaka också. Man känner sig lite som en snorunge när man får såna mail.


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Å vad jobbigt när man måste göra saker via mailen. Det är upplagt för missförstånd och krångel :-)

2010-09-15 @ 11:13:30
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback