Idol har premiär ikväll

Så äntligen är det då "Idol" igen. Ja jag säger äntligen för det är väl ett av dom program jag ser på tv. Det är ju så här i början av säsongen som det bästa är. Ja okej jag erkänner, jag längtar efter att få skratta lite för det är ju verkligen folk som kommer dit som verkligen inte kan sjunga. Det finns folk som verkligen tutat i dom att dom KAN sjunga. Hur tondöva är inte dessa då?

Startfältet i år har tydligen rekord åldersmässigt då det är många mer äldre än det varit förut. Malin, premiärens stjärna är dock lite yngre och får dom bästa betygen av hela juryn.

Som sagt, ÄNTLIGEN är "Idol här!

Och bilden är som vanligt tagen från samma sida



Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Håller med, det här blir kul!!!

2010-09-07 @ 19:13:26
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback