Jag som hade tänkt..

Inatt när jag skulle sova bestämde jag mig för att idag skulle jag ut och cykla stan runt, ja oj vad jag skulle cykla och var peppad till tusen innan jag hamnade i drömmarnas land.

Imorse när jag vaknade var jag mindre bestämd kan tilläggas. Det var mulet och nu är regnet snart på G. Jag har ingen större lust att cykla i hällregn där varenda droppe letar sig in på min nakna hud som sen resulterar i att jag ligger sjuk en vecka till. Det är inte direkt min planering kan jag säga. Jag har ett viktigt möte med min handläggare på SIUS på tisdag så no no inget ligga-i-sängen-och-tycka-synd-om-sig-självvecka alltså.

Jag ska istället se reprisen på "Hell´s Kitchen" som jag missade i veckan. Fast jag måste också ge mig iväg till ICA för att köpa morötter, fast det är ju typ runt hörnet bara så det tar högst 2 minuter dit sen kan jag sitta och njuta av kokta morötter hela dan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback