Jo det gick vägen!

När jag gick och lade mig runt 2 inatt så var jag egentligen inte så där jättetrött men jag låg där i mörkret och gav mig fan på att somna. Jag gjorde en pappa, jag tänkte på absolut ingenting. Jo det går faktiskt, det har han gjort i alla år och jag har också fått förmågan så jag somnade efter ca 10 minuter, varför jag vet det? Jo för det att det börja hända saker och ting runt omkring mig och mina drömmar är alltid så knepiga så det var ju ett bevis på att jag var på väg in i drömmarnas land och oj vad jag sov, jag vaknade enbart en gång för att vända mig om sen vaknade jag igen när det var morgon, 9.15 så det känns bra.

Idag står det städ på schemat, det är nog bäst att ta dom där dammtussarna innan dom blir större än katterna och aggressiva.

Vad står på ert schema idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback