Joråsåatteee

Det blir ju utgång ikväll då. Just nu känner jag mig mest som en urvriden trasa men det blir nog väl med det innan det är dags att ta på sig dansskorna.

Jag och Ewa har vart på Willys och handlat så nu har man fyllt frysen igen. Dock tog mina fryspåsar slut så jag får cykla till ICA och köpa nya sen när jag ändå ska till AF sen och lämna in aktivitetsstödspapper, dom ska in varje 10e i varje månad annars blir det inga pengar.

Jag måste färga håret idag också innan jag ser ut som Sune 72 bast i huvudet, just nu ser jag ut som Sune 54 men sen blir det Sune 32 igen! Skit sak samma om jag fyller 41 om si sådär några veckor. Jag ser iallafall inte ut att vara det? Eller? Ärligt? Ljug gärna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser inte ut att vara en dag äldre än 27...:)

2010-09-10 @ 12:29:16
Postat av: Anonym

Och de orden kom från mig, Annika the gräddnos!

2010-09-10 @ 12:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback