King.com

Ja jag vet att jag är sen av mig men jag har för mig att jag varit medlem där för många år sen eller nåt. Pratar om King.com. Det är som en hel djungel av grejer därinne och jag fattar hälften. Jag blev medlem enbart för att mitt favoritspel från King.com inne på FB hade slutat att funka så jag blev frustrerad.

Ewa som varit medlem där i flera år försökte att förklara vart allt var men jag är ju lika smart som en fiskbulle så det kommer nog att ta lite tid för mig men kul är det, absolut!

Scrabble därinne är mitt favoritspel, inte så konstigt kanske när jag hängt på en annan sida med ordspel på nätet i flera år, Betapet rättare sagt.

Är man på King.com så försvinner tiden oerhört fort, den bara rinner iväg och det är ju bra för jag vill att tiden ska gå så klockan kan bli 11.30 imorgon eller helst kl 12 då jag förhoppningsvis har en hörapparat som funkar i mitt öra. Oj oj vad jag ska fira, jag ska köpa mig en hel banan på Netto när jag kommer ut från sjukhuset, kanske två, en att äta också. Så får det nog bli. Om dottern är hemma kanske jag tar en tur dit bara för att få höra hennes röst, jag kan ju alltid blunda liksom. Japp.



Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Å behöver man fler ställen än bloggvärlden där tiden bara försvinner???

Jag får inget gjort bara genom att sitta här.

Hoppas inget strular med hörapparaten nu då.

2010-09-16 @ 00:41:54
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback