Min blogg har legat nere

Strax före 00.00 hände det nåt på Blogg.se som gjorde att min blogg lades ner. Ett tag trodde jag att jag hade skrivit något fel, skrivit något anusaktigt som jag inte fick för jag kollade andras bloggar som har blogg.se och deras funkade minsann men sen frågade jag en annan och hennes funkade inte heller men nu så. Nu är vi igång igen alltså. Jag fick även ett fel åtgärdat som jag själv irriterat mig på länge. Stor bokstav i början på varje ord i rubriken. Jag är medlem på Bloggdesign.nu och skickade ut frågan om hur jag skulle kunna åtgärda det och woho jag fick svar och nu ser ni va? Det är åtgärdat, gött mos!

När jag kollade imorse runt 8 hade jag inte en enda besökare tack vare att den precis hade hoppat igång igen och kände mig lite som för ett år sen då jag verkligen var en fis i rymden bland alla andra bloggare.

Solen skiner och Sune ska sitta i tvättstugan om några timmar. Som det ska vara alltså.



Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Ja, jag försökte komma in på din blogg i natt och det gick inte alls. Får ta igen det nu!

2010-09-02 @ 11:27:53
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback