Nya tarmar tack!

Kl 12 skulle mina föräldrar komma och hämta mig för att ta mig med till deras sommarställe. Det sket sig rejält kan jag säga. Efter att ha druckit 1 liter vin 6 öl, 1 cider på två dagar satte min mage stopp för att jag överhuvudtaget ska komma utanför dörren idag. Det första jag fick göra när jag vaknade var att sprutlackera holken inifrån sen har det fortsatt. Mina föräldrars sommarställe ligger 1 mil härifrån och det är 1 mil för långt för min mage och hade jag chansat att ge mig iväg ändå så har vi nästa dilemma, utedass! Ett utedass som inte finns i hasorna på mig utan det är för många meter dit. Jag skulle ha klarat mig om jag hade haft dasset fastklistrat i häcken på mig men så är alltså inte fallet så jag blir hemma. Ingen god söndagsmiddag, ingen god efterrätt, ingen träff med mina söta brorsbarn som jag inte ser allt för ofta.

Jag fyller år om nästan 2 veckor och nu vet ni vad jag önskar mig va? Nej inte ett utedass men väl nya tarmar eller en helt ny mage tack. En smal mage och helst ska det vara magrutor på den utan bristningar sen är jag nöjd. Det är bara att börja leta den bästa presenten ni kan ge mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback