Ohly friade till sin Åsa

Jag har nu sett ett klipp där Lars Ohly i slutet av utfrågningen friade till sin Åsa. Programledaren avbröt honom men det gick ut i webtv, det visste han kanske inte då. Kunde han inte valt ett annat tillfälle i programmet så det verkligen kom med ordentligt? Men som Åsa säger, han är inte så romantiskt så detta kanske är likt honom, att det haltar lite menar jag. Han hade ingen aning om vad hon svarade eftersom han var i många intervjuer innan han greppade mobilen och hade fått ett sms av Åsa där det stod JAAAAAA!

Om han får fler röster tack vare detta är oklart men det påverkar nog kanske inte. Hoppas han inte åkte hem till henne utan en blomsterkvast i näven vart han nu ska hitta den mitt i natten, får la bli ur grannens trädgård om han bor i hus eller också får han helt enkelt ta luktgranen ur taxin som han åker hem i för nåt måste han ju ha som luktar med sig hem!



Kommentarer
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Jag ska absolut hälsa till henne från dig=)

Så synd att du inte ska dit=( hade varit så kul.



Kram Kram

2010-09-16 @ 13:13:55
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback