Robyn

I början när Robyn kom ut med sina låtar tyckte jag hon mest såg ut som en liten barnrumpa med den ljusaste och barnsligaste röst du kan tänka dig. Några år senare är hon en stor artist i stora delar av världen och nu slår hon sitt personliga rekord genom att ge ut 3 album på ett år, nämligen detta.

Jag har blivit helt såld på en låt från hennes senaste album "Body talk pt. 2

Förövrigt är hon allt annat än en barnslig barnrumpa och ser inte så ut heller längre. En kaxig och faktiskt väldigt fin tjej som bara kommer bli större och större som artist, tro mig.
Här är låten "Love kills", min nya favorit alltså.






Kommentarer
Postat av: JESSI FOX - VINN VALFRITT ASBALLT SMYCKE

Psst SUNE! Var med i min feta tävling om du vill.. Man kan vinna ett valfritt asgrymt smycke från Hoofstore.se ;)

2010-09-08 @ 22:52:03
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Anna

Hon är fantastiskt bra och sen så bor hon ju granne med mig med, bara en sån sak! :-p

2010-09-08 @ 23:51:35
URL: http://www.mondoblog.se/anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback