Snus är farligare än rökning om du är gravid

Detta visste faktiskt inte jag. Att snus är farligt för fostret, jag visste ännu mindre att det till och med är farligare än om man röker när man är gravid. Det är ju säkert många som håller upp eller slutar röka när dom får besked att dom är gravida och tar till snus istället. Skit i det alltså. Sluta med allt sånt om du vill vara säker på att nikotinet inte skadar ditt kommande barn.

Jag är ju inte gravid och inte ska jag ha några fler barn heller för den delen så jag fortsätter att snusa jag men jag har dragit ner på det också, eller om det är för att jag är sjuk och det smakar appiss, vet inte.

Nu är det dags att fortsätta städa här hos dottern, blir intressant då lampan i badrummet inte funkar, det blir städning på måfå!




Kommentarer
Postat av: absolutjohan

Tur jag inte kan bli gravid då.

2010-09-04 @ 13:58:25
URL: http://absolutjohan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback