Stationerad i sovrummet

Hur mycket snor finns det i en näsa egentligen? Jag har gjort av med två rullar skithuspapper på två dagar men det är bara vänstra näsborren som rinner medan den högra är täppt.

Jag pratade med en bloggbesökare i flera timmar idag, först på QX och sen bytte vi mailadresser och fortsätta prata. Vi båda är sjuka så japp vi har något gemensamt. ja okej, jag är jämt sjuk medan hon är det tillfälligt. Hon har flickvän så det blir inget så om ni nu tänkte ta fram tårta och champagne och fira.

Jag skulle se en film, den var säkert bra bara det att jag såg bara halva sen vaknade jag av mina egna snarkningar, bravo Sune det blir till att se om filmen alltså.

Nu ser jag "Kristallen" på TV4 på datorn och ligger så skönt under täcket i sängen så. Förresten äter jag lite godis också, det är ju helg och då får jag faktiskt äta det.

Vad gör ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback