Torsdag igen

Ja då var det torsdag igen, det känns som om det var det igår för sjutton.

Idag stod faktiskt min termometer utanför fönstret på 17 grader varmt så än är inte vintern här och det är ju förjävla skitbra!

Idag ska jag och Ewa frottera oss med folk ute på stan, vi brukar göra så ibland så vi inte ska bli folkskygga till slut. Ja i nyktert tillstånd alltså annars känner vi varenda jävel när vi är onyktra ska ni veta.

Inga mer avrivna bitar i köket för matte har kommit på ett skitbra knep. 3 nätter i rad hade Nogger rivit loss bitar från 2 olika ställen, mer och mer för varje gång. Inatt när jag skulle sova ställde jag helt enkelt citrussprayen på ena stället och vattensprayflaskan på det andra. Jag skulle vilja sett minen på Nogger när hon som längtat hela dagen på att det skulle bli natt och matte skulle sova att få gå dit och riva lite och sen WTF! Kanske blir det att rigga upp en videokamera inatt ifall hennes minne är som en guldfisks.

Vad hittar ni på då?


Kommentarer
Postat av: JESSI FOX - VINN VALFRITT ASBALLT SMYCKE

Värsta sensommaren har kommit nu.. Bra att du är med och tävlar ;)

2010-09-09 @ 11:33:16
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback