Tur att jag inte är kräsen

När man är fattig som jag går det inte att vara kräsen. Idag står det Ravioli på menyn. Jag har kavlat upp ärmarna, tagit fram det jag ska ha i. Kommer slita som fan för att detta ska bli så gott som möjligt.

Nu så, nu tar jag fram....konservöppnaren och öppnar burken. I med skiten i kastrullen, späder ut det med lite mjölk och nu ska det bara koka upp lite sen är det klart! Slemmigt men mättande och skitgott!

Jag diskade förut och äter jag direkt ur kastrullen så är det bara den och skeden jag ska diska. Urbra eller hur? Precis!


Kommentarer
Postat av: emmelist

hehe nej jag är dålig på vatten... sen är jag nog bland dom stressigaste människorna på denna planet. så hehe..

2010-09-01 @ 13:12:27
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Karin

Ett sätt att slippa ännu mer disk hade väl varit att ställa burken i en kastrull med sjudande vatten och sedan äta direkt ur burken, men då hade du förstås inte fått i någon mjölk. :D

2010-09-01 @ 20:23:04
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback