Visst fan

När min pappas fru skulle ha kalas så var jag så dålig i magen att jag inte kunde följa med. Detta var den 8e och nu är det snart slut på månaden. Jag hade köpt presenterna men oj då inget presentpapper hemma men skitsamma, jag hade annat.



Man tager vad man haver sägs det och yes det gjorde jag precis. Julpapper går minst lika bra eller hur.

Jösses vad jag har städat här, jag ska bara torka golven här men det gör jag när dom smsar. Dom ska smsa när dom är i Skara så vet jag ungefär när dom är här om dom inte glömmer av att höra av sig vill säga. Mina föräldrar har inte alltid minnet med sig om man säger så.

Snart fylls min lägenhet med diverse saker från min fasters dödsbo. Mycket ska jag sälja men en fin golvlampa ska jag allt behålla. Så vet ni med er om att ni behöver en skrivare eller en dataskärm så hör av er. Inga hutlösa priser eller nåt.

Jag höll på att få en bränd katt plus en dammsugare med trasig sladd förut. Nogger högg in på den så fint så medan Iza hejade på men när jag röt till att hon skulle ge fan i sladden hörde jag bara "DAMN" från Iza och hon gick och surade.



Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack som fan :D

2010-09-27 @ 12:33:46
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Ja sladdar är kul saker. Tills man biter igenom...

2010-09-27 @ 13:20:04
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: absolutjohan

Jag slog in ett paket i Slitzbilder en gång. Det var uppskattat.

2010-09-27 @ 13:21:05
URL: http://absolutjohan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback