För helvete, inte i morgon!

Har jag förresten skrivit om att SnyggBirgitta ringde mig i fredags? Min handläggare på SIUS? Inte? Hepp synd för er.

Men i alla fall, hon ringde för att vi i tisdags träffades och då skulle vi ha en plan B. Hon skulle kolla upp en annan praktikplats än den som var tänkt för den åkte på semester utan att ha haft ett möte med mig. Nu skulle hon kolla upp ett annat ställe, syning var tydligen arbetsuppgiften. Det innebär att jag sitter och synar prickar och annat skit på gummi. Dom brukar sätta dom yngsta medarbetarna på det för att dom oftast har bättre syn. Nu tror jag att jag har rätt bra syn faktiskt så imorgon mina damer och herrar ska jag och SnyggBirgitta åka och besöka en ev praktikplats då. Kl 10 åker vi från AF så håll tummarna för att dom vill ha mig och att jag ser prickarna för annars lär jag inte hamna där.

Kruxet nu då är att jag håller på att bli sjuk men jag SKA dit om jag så ska ha 41 graders feber och ha en rinnande snok. Det visar ju bara att jag jobbar trots att jag är sjuk eller hur? Sen om jag smittar hela arbetsstyrkan skiter vi i va? Precis!



Kommentarer
Postat av: Martina

Och med riktigt god tur så blir det en ögoninflammation på det så du inte ser ett skit....

Men lycka till ändå alltså :-)

2011-04-04 @ 21:08:00
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Karin

Fasen vad jobbigt med att snora så där.

(Ja, jag svarar även på ditt senaste inlägg i det här inlägget. :D)

Kul med en praktikplats i alla fall. och om du smittar ner hela personalstyrkan, så kommer de självklart att behöva en hjälpande hand den närmsta tiden. ;)

Tror det är en rätt smart taktik faktiskt! :P

Dit och snora, och berätta hur bra du är, så kommer du att ha praktiken som i en liten ask! - Sen har vi ju sett hur det kan gå...

Mig drar de i så jag skulle kunna jobba dygnet runt just nu känns det som. - Och det börjadde ju med, just en praktikplats. :)

2011-04-05 @ 05:15:21
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback