I drömmen hör ingen dig skrika

Godmorgon! Idag är det meningen att jag ska sitta på Ewas balkong och lapa massa sol, det kan jag ju glömma, i alla fall just nu för här är det då fan ingen sol!

Inatt drömde jag nåt som gör att jag riktigt mår illa än. Jag var i syrrans ena sommarstuga (dom har två på samma tomt), på nåt sätt var jag där själv, det kommer nog aldrig mer hända. Jag låg på golvet i köket, tittade upp i taket och såg att det var alldeles svart av...bananflugor! Jag tyckte jag var smart när jag tog en sprayflaska som innehöll nåt medel, flugorna flög först omkring nära taket, jag sprutade, flugorna flög upp mot taket och trillade sen ner över mig därnere på golvet, det var säkert ett tusental och jag kunde inte flytta på mig, jag försökte, jag försökte skrika men ur munnen kom det bara flugor som hade hamnat där. Det var fruktansvärt! Jag kunde inte röra mig ett skit. Vad kom det här i från?

Tisdag i dag mina vänner.



Kommentarer
Postat av: Martina

A men blääää. Hatar blom/bananflugor!

2011-04-19 @ 23:59:15
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback