Jag kanske har sovit utan masken i nyktert...

Jag kanske har sovit utan masken i nyktert tillstånd två gånger på 2 månader. Nu är jag så förkyld att snoret rinner inne i masken. Det är inte så mysigt att snor fladdrar omkring därinne ihop med luften liksom och blir jag täppt i näsan får jag inte använda den. Nu ligger jag här och inte kan somna för att jag inte har på mig den. Det är för tyst och det känns som nån tvingat ner en medicinboll i halsen på mig. Ont var ordet! Jag kommer la se ut som ett vrak imorgon då jag ska besöka min eventuella praktikplats. Absolut det bästa första intrycket. Jag får ha en skithusrulle i fickan helt klart!


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Nu hoppas jag iaf att du kan sova trots detta. All lycka till dig i morgon med gumman ♥

2011-04-05 @ 01:17:18
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Nu hoppas jag iaf att du kan sova trots detta. All lycka till dig i morgon med gumman ♥

2011-04-05 @ 01:17:49
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback