Joddelahoho!

Den här dagen började rätt kasst faktiskt men fortsatte bättre. Solen kom och jävlar i havet, jag och Ewa satt på hennes balkong i 2.5 timme, det är onsdag såklart och då kan man ta en öl och det gjorde vi, öl är gott förövrigt och har man inte ätit nåt på hela dan (förutom en sketen bit bröd och en lika sketen bit saffranslängd på ICA som dom så generöst bjöd på) så slår en öl rätt bra, i alla fall på mig men det blev bara en öl annars hade nog min tvätt fått vara kvar i tvättstugan antar jag.

Har ni någon gång gått under en balkong nere på trottoaren och hört vad folk på balkongen ovanför pratat om? Tror ni jag och Ewa tänkte på det? Näe inte ett skit tror jag, nu vet alla att jag...hade tvättid idag.

Ja det var väl allt för nu, det kommer mera (dutteredutterduttere).

TILLÄGG: Jag är inte onykter om ni trodde det, det gick ur innan jag gick från Ewa.



Kommentarer
Postat av: Martina

Ytterligare ett tillägg: Säkert! ;-)

2011-04-21 @ 00:21:42
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Anette2

Har råkat ut för att en vän till mig

och jag satt på balkongen och diskuterade

besök på gynekologen. Vi skrattade gott

åt våra diskussioner om vilka vi INTE

ville bli undersökta av.Det visade sig att

grannen under satt och lyssnade på vad vi

pratade om. Och det kändes inte roligt :)

2011-05-08 @ 20:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback