Lång dag

Hade jag nu haft en praktik och skulle börja klockan sju så hade 6.15 varit helt okej att vakna upp, är man däremot arbetslös och inte ska göra något förrän kl 12 då låter den där tidiga timmen väldigt insane faktiskt, dom mest normala hade somnat om, dom mindre normala skulle gå upp, kissa och SEN gå och lägga sig, dom som inte är normala alls (det är i den här kategorin jag är satt) dom går på toaletten, sätter sig vid datorn och skriver ett blogginlägg. Jag är lite stolt över att vara vaken nu, att börja dagen så här tidigt gör bara att dagen kommer bli förbannat lång!

Förövrigt har jag drömt inatt också, vad jag drömde minns jag dock inte och det är nog lika bra det.

När jag går upp brukar jag öppna sovrumsdörren (det är ju liksom den enklaste vägen till att gå på toaletten) och så trippar två katter in, den här morgonen stängde jag den efter mig varav Nogger skällde ut mig efter noter, den skulle ta mig fan öppnas igen direkt, jag gjorde henne inte till viljes..ja förrän jag gick in i sovrummet igen men stängde den igen. Nogger stod därute och gapade i en kvart men nu har hon nog gett upp och ligger och tänker ut nåt sätt att hämnas på. Men man måste inte göra dom till viljes varje dag va? Bra då har jag lyckats!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback