Louise - Sveriges första mästerkock!

Så blev det två tjejer i finalen av "Sveriges mästerkock", det stod mellan 18-åriga otroligt duktiga Jennie och Louise (hur gammal hon nu är). Jennie ledde efter ingridienstestet och Louise trodde det var kört men då dom skulle laga trerätters var det Louise som fick juryns bästa poäng.

Jag såg inte slutet på tv för just då kraschade min mage men jag såg det på tv4play efteråt och att se Leif Mannerström ha tårar i ögonen när han var tvungen att lämna blommor till tvåan Jennie, inte så svårt att få då Jennie storgrät. Personligen har hon varit min favorit rakt igenom eftersom hon varit så otroligt duktig med sina blott 18 år, herregud ska man ens vara så duktig i den åldern? Hon lär inte vara utan jobb det är jag helt säker på. Många vill nog ha henne för det var en fröjd för ögat det hon la upp på sina tallrikar.

Grattis Louise!





Kommentarer
Postat av: Martina

Mannerheim erbjöd ju henne jobb :-)

2011-04-21 @ 00:19:41
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Martina

Hmm.... jasså var det sååå han hette?! ;-)



Gå och lägg dig nu!

För det tänker jag göra :-)

2011-04-21 @ 00:30:09
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Anette

tack för att du förstörde vem som vann, hade ju spelat in och skulle se idag men så kollar jag din blogg och där stod det med STORA bokstäver ;)

Tur inte Jenny vann, vilken manipulerande liten apa!

Puss

2011-04-21 @ 11:01:55
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anette: Haha.. du ska inte läsa min blogg när såna här grejer har skett, lär dig det ;) Puss

2011-04-21 @ 13:55:07
Postat av: Junitjej

Jättekul att Louise vann!

2011-04-21 @ 17:06:17
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback