Något bättre

Inatt sov jag med två kuddar under mig eftersom jag var så täppt. Mina läppar har spruckit på två ställen och min näsa är så öm och röd att jag skriker bara jag nuddar den, eller ja, runt näsborrarna mer.

Inatt vaknade jag och hade jätteont i halsen och kom på vad det berodde på. Jag får ju inte ha snarkmasken på mig om jag är täppt så därför snarkar jag väl som fan och det sätter sig ju såklart på halsen.

Imorse vaknade jag 8.50 och kände mig något bättre men nu när febern är borta har istället herr yrsel kommit på besök. Kan inte bara allt vara bra nu? Försvinna för tid och evighet? Det är torsdag idag men fan ta´t om jag inte är frisk till på lördag då det är fest!

Jag är fortfarande förkyld men alltså bättre i kroppen. Håll för fan tummarna för att jag sitter i Ewas soffa på lördag och dricker Mariestad 6.9 som jag brukar! Tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback