Nu äre så här dåra..

Jag har flera gånger skrivit detta under dom två år jag haft den här bloggen men en del vill tydligen fortfarande vara väldigt anonyma.

Några enstaka återkommande besökare till min blogg kommenterar och andra gör det aldrig. Nu undrar jag ju då. VARFÖR I HELVETE INTE DÅ FÖR?! Förlåt capsen men kände att det var nödvändigt. Ni är många som återkommer varje dag och till och med flera gånger om dagen från Sveriges alla hörn och kanter. Kommentera vet ja! Nej ni får inget pris och ni får heller inte mig för en natt, ni kan väl kommentera ändå? Please? Ni tycker ju uppenbart om att läsa min blogg för ni kan väl omöjligt klicka er in på den av misstag VARJE gång?

Gör mig glad, gladare, gladast genom att kommentera nåt. skriv gärna nåt om er själva också, nej ni behöver inte skriva vad ni har för bilmärke, färg på bilen eller hur många ungar ni har men skriv! Hoppas inte jag skrämmer iväg er för evigt nu bara för det var ju inte meningen....faktiskt!

Förövrigt har jag joggingbyxor och t-shirt utan bh under, ja ifall ni nu måste veta det!



Kommentarer
Postat av: dendäringalottafrånfb

Kände mig väl lite tvungen att skriva nått då fastän ja faktiskt inte har en aning om vad jag ska skriva så är jag nästan nere på tre rader och håller jag på så här så är det väl snart fyra kanjatänka. Jepp. Har för övrigt hittat hit via knäppAnneli med falikorven. Fb jue.6 rader minsann och nu blev det fler för jag tänkte slänga lite lampor och du kanske ville ha. Här inte testat om dom är kattsäkra men det kanske kvittar när det är gratis.9 rader och lampor är vad jag bjuder på idag. Mvh Lotta

2011-04-27 @ 19:49:33
Postat av: Monika

Haha, jag brukar ju faktiskt säga hej, om än inte varje dag. Så du vet vem jag är :)

2011-04-27 @ 19:50:45
URL: http://www.mogi.se
Postat av: Sune...the girl

Svar till dendäringalottafrånfb: Haha jag tror jag vet vem du är. Ja lampor behöver jag ju men varför ska dom slängas? Trasiga? Kanske är i tusen bitar som ett pussel? ;) Jag tackar ödmjukast om du vill skänka dom till en fet och fattig flata :)

2011-04-27 @ 20:30:24
Postat av: Sune...the girl

Svar till Monika: Ja DU kommenterar ibland så dig har jag lite koll på ;) Tack för det.

2011-04-27 @ 20:31:10
Postat av: Martina

Och av detta inlägg tar jag inte åt mig ett endaste dugg :-)

2011-04-27 @ 20:40:26
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Malin

Är bättre på att kika förbi här än att kommentera. :)

2011-04-27 @ 20:44:50
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: jenny som flytt från sverige

Jag kommenterar mest på fb.. men du kan la få en rad här med då... :P

Jenny aka gamla geishan från tv4 chatten (ifall du gått o blitt glömsk oxå)

2011-04-27 @ 20:47:03
Postat av: Sune...the girl

Sv till Jenny som flytt från Sverige: ja du..vad säger man om dig? Flytt Sverige?! Jävla svikare! ;) Ditt ipnummer är däremot inte från Åland s..

2011-04-27 @ 20:49:52
Postat av: dendäringalottafrånfb

Jag plockar med dom till stan nån dag då. Är bara trött på dom och om dom försvinner lite mystiskt får jag köpa nytt :)

2011-04-27 @ 20:51:06
Postat av: Åsa

Oj, nu blev det lite jobbigt....jag är ju en av dom där som kollar ofta.....Jag är varken flata eller arbetslös.....dock fattig.....men humorn har jag i behåll.....kan vara därför jag har sån stor behållning av din blogg! :)

2011-04-27 @ 23:01:02
Postat av: Sune...the girl

Sv till Åsa: Åh, gött med människor med humor tycker jag :) Kul att du kommenterade, välkommen åter ;)

2011-04-28 @ 01:30:15
Postat av: TAAAAANJAAAA

En gång om dan tittar jag in, för att se vad Sune skrivit i bloggen sin.

En kommentar ska hon givetvis få, hoppas hon blir glader då!

2011-04-28 @ 11:36:22
URL: http://misssfoxy.blogg.se/
Postat av: Binhsan

hahaha okey då, jag jobbar om dagarna och egentligen är det väl inte ok att läsa blogg på arbetstid MEN du är ju så himla underbar på att skriva så det har tyvärr blivit en fix idé att läsa din blogg.Jobbar som säljare och då och då behöver lite uppmuntran och något att le åt och då passar din blogg så himla bra :-)

2011-04-28 @ 13:36:56
Postat av: Sune...the girl

Svar till Binhsan: Kul att jag får din dag att bli lite mindre jävlig när säljandet inte går så bra ;) Tack för kommentaren och välkommen åter. -Slafs-

2011-04-28 @ 13:41:20
Postat av: Bodypalace

skriv nått intressant så kanske du får kommentarer och inte bara sånna som hittat pga de hittat din adress i nån lista :P

2011-04-28 @ 14:15:41
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: åsa

Ja, jag läser din blogg för den är så underhållande!

Gillar ditt "språk", inga krusiduller utan väldigt "ärligt" och så finns det mycket allvar med också..

Ha dé!

2011-04-28 @ 19:24:32
URL: http://tantraffas.blogg.se/
Postat av: Fröken Frodig

Känner mej träffad... Jag är helt enkelt för lat för att kommentera särskilt mycket. Och sen är nog ingen intresserad av vad jag har att säja, därför har jag ingen egen blogg. Så nu vet du det!

2011-04-29 @ 14:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback