Påskafton

Jag hade nästan ställt in mig på att fira påskafton i sängen och inte göra många knop, Ewa ringde runt 13 och vi pratade i en timme, hon undrade om vi inte skulle hitta på nåt. Då ändrade jag mig, hoppade in i duschen och cyklade iväg till henne. I 4 timmar har vi suttit på hennes underbara balkong, solat och bara slappat. Tog en öl, en till och nu är jag inne på min tredje men kom ihåg att det är över hela dan så ni inte får för er att vi dricker och är sketfulla.

Runt 19 var vi hungriga och då fixade vi kycklingfilé, pommes, sås och wokade grönsaker, så jävla gott! Om jag såg ut att vara i 9e månaden förut så har det fördubblats till 18e.

Jag är fortfarande kvar och nu kom Anneli (hon med gipset på nyår) så nu sitter vi här och jäser i soffan. Trött som en gnu efter att ha varit i solen så länge plus att gårdagen nog gjorde sitt.

Vad har ni hittat på idag då?



Kommentarer
Postat av: lillamymajan

Jobbat:(

2011-04-23 @ 21:36:20
Postat av: lillamymajan

Jobbat:(

2011-04-23 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback