Så typiskt

Igår sov jag ju i flera timmar på dagen men på kvällen var jag ändå trött så jag trodde inte det skulle bli några problem med att somna, jo men tjena. Jag låg och vände och vred mig till klockan 3. 6.45 ringde klockan och då var jag rätt pigg ändå. Tog en dusch och cyklade sen iväg för att få underredet besiktigat, cyklade sedan till Ica och sen kom tröttheten. Jag skulle kunna sova hela dan tror jag men det går inte för sig. Dottern och jag ska iväg till AF och lämna in våra aktivitetspapper runt 12 och det måste jag ju om jag ska få några pengar i tid men som sagt, jag skulle kunna sova hela dan, helst till imorgon tack.

Inatt har jag hostat en hel del i masken, det är väl slutsvängen av min förkylning hoppas jag fast jag är fortfarande snorig i och för sig. Såg nu på FB att Sarah som var med i lördags nu tagit över min förkylning plus feber på det. Ooooups!


Kommentarer
Postat av: männskan från förr =)

tycker det är alldeles riktigt, man ska ju dela med sej här i livet... ;)



2011-04-11 @ 18:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback