Viltskavspasta med skogschampinjon

Ja då har Annelie ätit och tackat för sig, disken lämnade hon efter sig också, jävla oförskämda människa. Här ställer jag upp med mat, ja okej den kinesiska sojan hade hon med sig men ändå. Aldrig att jag ska bjuda hem henne på mat mer! Nu får det vara nog! (ja det får det!). Näe okej, hon erbjöd sig att diska men det här fattiga fettot (dvs jag) har ändå inget annat för mig och hon skulle hem till sin son så japp jag släppte iväg henne med hela diskhon full med disk.

Hur maten smakade? Skitgott! Vi skulle bara ha en portion. Annelie började oja sig över att hon inte skulle ha mer och av bara farten ville inte jag heller ha det...ja förrän hon reste sig upp, tog sin tallrik och gick till köket för att hämta mer alltså. Hon har verkligen karaktär den bruden.


Så här såg det ut, jag hade tagit en tugga innan jag kom på att jag skulle ta kort, därför det ser lite slafsigt ut på tallriken. Jag trodde att efter en hel lök i maten skulle min mage kollapsa men nej då, peppar peppar inte än tack och lov.

Efter maten var vi så trötta och sega att Annelie satte sig vid datorn för att uppdatera sin status på FB hur jävla äckligt det var..eller hur det nu var.
Cappuccino fick hon och sen glodde vi på nån serie där nån proffshårfrissa skulle få fason på hårsalonger i USA, det var kul. Ja det var det vi gjorde sen åkte hon hem då.

Tack för sällskapet och titta själv att du inte ser ut som ett mongo på kortet Annelie!







Kommentarer
Postat av: hon från förr ;)

jamen det där såg ju gott ut! Får man beställa...? =)

2011-04-03 @ 21:00:41
Postat av: Sune...the girl

Sv till hon från förr ;) : absolut får du det ;)

2011-04-03 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback