23 dagar kvar!

Japp som rubriken säger så är det 23 dagar kvar tills jag sitter på tåget upp till Jenny, enligt henne när jag nu pratade med henne i telefon är det 25 dagar kvar, inte EN enda gång har hon haft rätt på dagarna. Blir man sån däruppe? Bara undrar liksom.

Jag har gått igenom vad jag ska ha med mig. Detta är några saker.



Min hemmastickade baddräkt


Kunde inte välja så jag tar med båda




Ett norrländskt lexikon, nästan ett måste!


En musfälla? (Jag tar inget för givet)



Denna finns överallt dit jag ska

Ja jag är ganska förberedd faktiskt. 23 dagar kvar alltså. TJUGOTRE..dagar!





Kommentarer
Postat av: jeennnyyy!

Asg!!! Jamen GUUU....så snyggt! Eeh... Du är sååååå (...hmm...) välkommen...! Ändå, menar jag..(?) Men dä dära Lexikonet behövs inte, för hän åppöver kör vi mä kroppsspråke'.. ;)

2011-08-08 @ 18:23:30
Postat av: Åsa

På den gamla goda tiden (för 100 år sedan) då jag bodde i Norrland fanns det en restaurang i Sundsvall som hette Esplanad,i folkmun kallad gonorre´hallen....dit tycker jag INTE du ska gå! Huvva! :D

2011-08-08 @ 19:22:52
Postat av: Sune...the girl

Svar till Jenny: Guuud så bra :D



Svar till Åsa: Haha tack för tipset!

2011-08-08 @ 19:57:13
Postat av: vimsan

Hahaha, jag tycker att du ska se till att få med frmförallt myggolja om du ska knata runt i den randiga utstyrseln :) Ha det gott!

2011-08-09 @ 10:24:23
URL: http://www.metrobloggen.se/virrmaja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback