Dagen efter dagen före

Att vakna kl 8 dagen efter och enbart känna trötthet är hur underbart som helst. Jag hade ju vett att ta en Bamyl inatt innan jag la mig och det gjorde ju hela grejen.

Snart ska jag äta sista måltiden på 27 timmar, det känns ju lite sådär förstås, jag kommer gråta efter mat och annat och magen kommer krampa av hunger men FAN vad jag kommer äta imorgon när jag kommer hem, om vi ens kommer så långt, kanske ska ta med mackor och äta på vägen?

1.5 dl lavemang verkar verkligen väldigt lite att dricka när jag alla andra gånger varit tvungen att trycka i mig 4 liter av den där vidriga drycken. Hoppas också att detta smakar bättre. Sänd gärna en tanke eller två runt 18, det är då jag ska dricka, sänd gärna en tanke en timme efter också, det är då jag sprutlackerar toaholken inifrån. Notera gärna!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hur går det för dej med lavemang och......hmm.....ja, du fattar? Hoppas det inte är för jobbigt.

2011-08-14 @ 18:33:56
Postat av: Sune...the girl

Svart till Åsa: Jag drack det kl 18 men det har inte satt igång än :( Kommer säkert få vara vaken hela natten.

2011-08-14 @ 20:57:20
Postat av: Åsa

"Skit" också :D hoppas du får sova! Lycka till imorgon!

2011-08-14 @ 23:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback