Det knullar i munnen!

Ni vet, jag fick ju hem två kuponger på smaksatt vispgrädde från Arla som Smartson skickade till mig. Idag hämtade jag den ena med chokladsmak.

Så här ser den ut

 

 

Så här ser det ut på en matsked och vad ska jag säga att det smakade som? Kanske fet choklad, eller grädde med chokladsmak, japp så säger vi att det smakade.

 

Jag gick länge och väl innan jag bestämde mig för vad jag nu skulle ha till denna grädde med chokladsmak. Det fick bli Marabous marängtårta med mjölkchoklad och DEN kombinationen gjorde att det knullade i munnen, det var som änglar spelade en fin bit på fiol och nån annan som kompade på triangel, så smakade det. Supergott!

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Katja

Inte vispa? Gott verkar det vara iaf!

2011-08-09 @ 20:27:31
Postat av: Sune...the girl

Svar till Katja: Näe det orkade jag inte haha. Ja den var god!

2011-08-09 @ 22:14:20
Postat av: Britt

Nära döden upplevelse?

2011-08-12 @ 20:50:32
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback