Haft dottern på besök

"När försvinner solen från din balkong?". Det var ett sms jag fick från min dotter. Jag svarade att här har jag ingen sol utan istället snöar det, är -35 och det regnar renar från lappland. Näe okej det gjorde jag inte. Hon kom hit, vi åt mat och sen bytte hon om till bikini och vi satte oss ute. Jag fick inte plats i solen utan fick sitta i skuggan, näe just det, min vänstra arm var i solen. Stor balkong? Inte ett skit.

Ungefär 511 gånger fick jag frågan "Har jag fått nån färg eller? Syns det nåt?".

Jag var tvungen att ta kort för att få henne att fatta att hon nu inte behöver fråga fler gånger.

När man är med min dotter så har man aldrig tråkigt. Hon har humor och ironi är nog hennes mellannamn. Så kul att vi kan umgås, ja om ingen annan ser vill säga.

Även idag var hon trött på att jag alltid tar kort på henne, var bara tvungen att ta ett till bara för det. Här med vattensprutan som jag fick fylla på en gång för att hon gjorde slut på vattnet.

 

När hon hade tröttnat på att vara ute i solen slängde hon upp en 20:a och sa att det nu är dags att betala tillbaka till sin mamma efter 23 år, ja för allt hon fått av mig genom åren. Jag blev sketglad, hurra, nu kan jag köpa mig en ny mobil!

 

 


Kommentarer
Postat av: MagisterMutter - Gravid i vecka 21 ♥

Haha, ni verkar ha en skön relation! Det är viktigt! Du har gjort ett förjävla bra jobb Sune!

2011-08-05 @ 10:01:32
URL: http://magistermutter.blogg.se/
Postat av: Martina

2011-08-06 @ 00:46:27
Postat av: Martina

Men vad bra att hon betalar för soltiden, det brukar man ju göra på solarium :-)

2011-08-06 @ 00:48:36
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Kan inte göra annat än att skratta =)...både ni är så söte så..mor å döttre=)

2011-08-15 @ 23:30:51
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback