Inte bara fet

Alltså, hur jävla lagligt dum får en människa bli egentligen? Tydligen hur dum som helst. Susanne Ekman är 32 år, väger 330 kg, inte bara det, hon är mamma och en mamma ska väl i alla fall tänka på sina barns bästa eller har jag fel? Den här mamman verkar inte tänka alls för hon är nu världens fetaste mamma och vill testa och se om en människa kan väga 1 ton. Alltså, man baxnar! Hon leker med döden, hon verkar vilja göra så hennes barn blir utan mor i framtiden för DET lär dom bli om hon fortsätter, allt för att kolla om det går.

Hon borde inte bara komma i Guiness rekordbok, hon borde få medalj för den mest idiotiska mamman i världen!

Den fetaste kvinnan genom tiderna är Carol Yager, som enligt Guinness Rekordbok uppskattas ha vägt 725 kilo som mest. Hon dog av njursvikt 1994. Damn!

Otroligt att skorna ens håller

 

 


Kommentarer
Postat av: Gealach

Fy, så vidrigt! Jag blir riktigt förbannad när jag ser det.

2011-08-18 @ 14:11:59
URL: http://gealach.wordpress.com
Postat av: Linda aka Javamorsan

Hon är sjuk på allvar. Behöver hjälp utan tvekan. Jag kan inte låta bli att fundera över om hon inom sig känner att hon inte kan något, inte duger något till. Och genom sin vikt hittat något hon inbillar sig är bra?

Finns säkert en diagnos av något slag bakom dessa sjuka tankar hon har.

Jag tycker synd om henne men framför allt tycker jag synd om hennes barn. Dom får inte en sund bild med sig i livet :(

2011-08-18 @ 14:50:45
URL: http://baralinda.se/wordpress
Postat av: Mie

Sånt där gör mig arg och jag kan knappast tro att hennes barn och/eller föräldrar gillar hennes idiotiska idé.

Inte fan kommer hon att kunna gå ner i vikt när hennes mål är nått. Hon kommer att dö, det lovar jag.

Hemskt!

Allt gott!

2011-08-18 @ 15:24:51
URL: http://miesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback