Nä det gick ju inte över då då

Jag skrev i söndags att min pappa fick komma hem, det fick han men sen kände han sig inte så bra, han fick hög feber och ville inte ha ett skit att äta. Allmänt dålig. Igår åkte dom in till akuten i grannstaden och se på fan, inget undra på att det inte gick över av sig själv. Han har en inflammerad galla antagligen. Han blev inlagd igen, dock inte på Hjärt-IVA utan en mer rätt avdelning. Antibiotika och dropp ordinerades och idag vet dom mer vad det är då farbror doktorn kommer att vara där på morgonen.

Kanske det blir att jag och dottern åker och hälsar på honom då, ja om han nu inte får komma hem idag förstås. Tar dom bort gallan så...ja då har han ingen sen. Det har inte jag heller ska tilläggas. Skönt att veta att han nu är på rätt plats och att det inte bara var vanligt magknip á la karl.

Sol idag igen! Göttans!


Kommentarer
Postat av: Anette2

Hur är det med din pappa nu ?

2011-08-23 @ 19:37:22
Postat av: Sune...the girl

Svar till Anette 2: Det är bara bra, lite öm och så men han repar sig sakta men säkert.

2011-08-23 @ 19:39:34
Postat av: Anette2

Hur är det med din pappa nu ?

2011-08-23 @ 19:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback