Nogger är nog inte så smart

Jag hittade en ostboll på golvet, jag åt det igår så ni inte tror att den har legat där i månader.

Jag kastade den till Nogger som låg och sov i fåtöljen varav hon hoppar högt, ostbollen rullar längre ner i fåtöljen. Nogger sätter sig ner och råglor på den.

Efter en minut börjar Nogger på att bli otålig: -Du matte, jag tror den är död, den rör sig inte!

Jag: -Det är en ostboll Nogger, dom dör endast om man råkar trampa på den med en tung sko som tillhör en kropp som ser ut som..en människa.

Nogger lyssnar knappt och börjar prata med den: -Hörrö..ska du flytta på dig idag eller? Den här platsen är upptagen, det finns massa plats i soffan och i andra fåtöljen men du var skittvungen att lägga dig just på MIN plats?!

Nogger petade på den och då rörde den sig lite: -Men det var fan vad du var saktfärdig, kan du inte svenska? This seat is taken! Flöööö, försvinn, gå och döööö!

Morrhåren kroknade så mycket skrek hon, hennes ögon smalnade, tog sats och satte tänderna i den fort som fan.

- DÄR FICK DU!

Som sagt, Nogger är inte så smart.


Kommentarer
Postat av: Jeeeennnnyyy

åh, vad jag älskar dina samtal me Iza o Nogger! Kan riktigt höra dom, o se hela situationen..-s- Härligt! =)

2011-08-11 @ 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback