....och DÄR gick startskottet!

Det står på lappen jag fick med att jag skulle äta en lätt lunch, så typiskt att jag glömde att väga den då.

Eftersom jag inte får äta förrän tidigast 15 imorgon eftermiddag så gjorde jag mycket mat annars hade jag blivit som en rabiessmittad Pitbull och eftersom min dotter också har humör så tog jag det säkra före det osäkra, nog för att jag ska skita ut det snart igen men ändå.

Jag har tagit mycket lavemang genom åren och jag har bävat mer för att dricka det där än själva undersökningen varje gång. Jag kan äntligen sluta att göra det nu så länge jag får "Picoprep" för JÄVLAR vad det var gott! Jag skämtar inte, det smakade apelsin eller persika, har lite svårt att konstatera vilket det är.

Pulvret i kallt vatten stod det, sen skulle man röra om 2-3 minuter och det skulle bli varmt men att man skulle vänta tills det svalnade och det gjorde jag, svepte det där och ville nästan ha mer. ÄNTLIGEN har dom fått till det! Nu väntar jag bara på att det ska börja bubbla i magen och att det ska sätta igång. Det kommer sluta med en svidande fisring men det får jag stå ut med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback