Oh dear

Ikväll har jag rockat röv, jag har rockat så mycket att min kamera i mobilen verkar ha slutat att fungera totalt. Det kallar jag en lyckad kväll.

Jag träffade på ett par flator, vet ni vad dom trodde jag hade för ålder? Håll i er nu, dom trodde jag var 65! Näe okej, inte helt rätt, 29 gissade dom på, herregud hela gänget verkar behöva förjävla starka glajjer. 29 liksom, när jag har en dotter på över 23. Dom trodde inte alls att jag var snart 42.

Jag har haft en förjävla rolig kväll, både hos Ewa och ute. Min dotter kom och hämtade Julia, en kompis som verkar ha haft en rolig kväll, vi dansade, både med varann och med...ja vad ska man säga..med andra.

Sen fick jag sällskap hem, den pratade inte så mycket men med följde den i alla fall.

Nu ska jag sova. Lavemangtime imorrn, längtar!



Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Tjenixen Sune lilla!



Har läst om din resa med maten, magen och allt nu. Mellan varven skrattade jag med ska du veta=) Det är bra, då är det bra skrivit. Du borde fasiken jobba som komiker! (har sagt det förr)



Kul att den följde med dig hem =) hoppas någon gillar den och kanske ger anbud. Annars kan man bygga någon slags kattkoja=)

2011-08-15 @ 22:43:28
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback